Kızlar çok ahım şahım pahalı çoçuklar için araba. Almanıza gerek yok araştırın benim çevrem bi iki arkadaşım bebek çeyiz seti aldı o kadar memnunun lar ki ben tek tek aldım bana çok pahalıya patladı Bi göz gezdirin derim. ♥️😊yada birbirinize fikir verin Güzel anneler 🌸✨✨