Benim.bebegim de en başından beri 10 gün geriden geliyor 35+3 bebeğe göre son adete göre 37+0 geçen haftadan beri nstye giriyorum bana da erken doğum olacak dedi hatta dün nstde bebeğin hareketleri çıkmadı bugün bile doğuma alabilirim dedi sonra çikolata ye tekrar gir dedi çikolata yiyip girdim hareketli çıktı cuma günü tekrar çağırdı sabahtan gel dedi cuma alır diye düşünüyorum kilosu da kendi haftası ile uyumlu çıkıyor henüz küçük ama ben boyle çok stres oluyorum çünkü kesin doğum tarihi veremiyorum diyor en azindan doğsun kuveze bile razıyım artık içim hiç el vermiyor ama böyle de çok korku ve panik icindeyim