Cemreeamine 1 Eylül regl tarihimdi temmuzun sonu yasmin kullanmayı bırakmıştım zaten 1 ay falan kullandım 4 gündür regl olmadım kasıklarımda batma göğüslerimde hafif şişkinlik var kanama gibi belirti falan olmadı sizce hamile miyim ne zaman kan testi vermeliyim
KuzeyinAnnesi10 Cemreeamine yasemini yeni bıraktıysn 2 3 ay gecikme yapıyor canım ara knma falan yapabiliyor test yapsan daha iyi olur yasminden kaynkli da olabilir