Busra_60 Benim dizim değil ayağım mahvoldu🥺 7. Ayımda bileğimde hafif ağrı olmaya başlamıştı zaman geçtikçe çoğaldı ve 2 haftadır asla yürüyemez hale geldim 2 tane koltuk değneğiyle kişisel ihtiyaçlarımı zor görünüyorum ayağımı oynatamıyorum çok kötü bir durum. Bacağında pıhtı olabilir dedi doktorum ama bir şey çıkmadı çok şükür. Ortopediye de gidemiyorum bir şey yapmıyorlar diye doktorum sırarla krem felan kullanamazsın dedi. Böyle çekiyorum aylardır bu halimizede çok şükür rabbim beterinden korusun bizide bebeğimizide sağlık sıhhat versin inşallah🤲🏻 Umarım doğumdan sonra düzelir 36 haftalık hamileyim bende