a_yse12 Kızlar âdete göre 23 ultrasona göre 24 haftalığım 1 hafta önden gidioz oglusumla bugün randevumuz vardı boyumuz 29 cm kilomuz 780 grm Olmuşuz sizlerde Nasıl
Semasyy a_yse12 şuan 23+2 yiz 21 haftalıkken gördüm şimdi nasıl aşırı merak ediyorum hergün görmek istiyorum bence hepimiz istiyoruz ama tabiki fazla ultrason zararlı ama meraktan da çatlıyorum iyi ki hareket ediyor da hissediyorum yavrumu ☺️☺️👼🏻
gamzee07 @a_yse12 Norbel canım Ceviz muz kaşar ye hızlı alır kiloyu. Sağlıklı olsun. En önemlisi o kilo alır 🧿😊 benim de 800 gram 26 haftalık olcaz yarın
a_yse12 @Semasyy cnm vallshi imkan olsa ultrasonu eve alcm o derece merak icindeyim hergun bkmak görmek istiyorum Allah’tan ki senin demen Gibi hissetiyorum aşırı derecede o mutlu ediyor beni