Semra88 Canım bu suriyeliler geldi geleli en iyi yerlerin bile kalitesi düştü. Doktorlar hemşireler çok yoğun çalışıyor haliyle verimli olamıyorlar.. Bende urfadayim devletler çok yoğun ıyi ilgilenmezler diye özele gidiyorum .. annem 7 sene önce etlikte doğum yapmıştı çok memnundu doktorlardan hemşirelerden..