Hamile_Teacher Haftaya giriyorum hala bir sancı çıkmıyor. 37 ve 38. Haftalarda sancılarınız kaç çıkıyordu?
Mineklc Hamile_Teacher 37+4 üm hala sancı yok belirti yok hiç bir şey yok ben çok yoruldum ama bebeğimin keyfi yerinde heralde gelmek istemiyor