MervEliz13 Kızlar 10 haftalık gebeyim üşütmüşüm başım ağrıyor kulağım ağrıyor boğazım ağrıyor yarın kontrole gideceğim doktora söylesem bana ilaç yazarmı yoksa ayrı bi doktora mı gideceğim 😏
Esmer00 MervEliz13 3 ay Önermiyorlar cnm ben yep yeni Betam bile 15.46 çıktı ilaç vermedi acil de sadece parol serum takıyor
Blossom MervEliz13 Geçmiş olsun. Bol bol c vitamini tüket. Çok kötü olursan serum takarlar daha çabuk düzelirsin.
Ayynoluyoo MervEliz13 canım ilaçla hiç ugralma ye bi serum hiç birşeyi kalmaz ben parol bile içmedim. Kendimi kötü hissettiğimde serum yedim. Ertesi gün ayaktasın
Mervekipk MervEliz13 geçmiş olsun kuzucum Allah tez zamanda şifa versin bence ilaç kullanma Dr da yazmaz diye tahmin ediyorum kendine zencefil limon kaynat gerçekten işe yarıyor ve bi yan etkisi de yok ben sağlık ocağında ebeden öğrenmiştim
Sevdaltun Kadın doğuma ilk söyle bana parol vermişlerdi hicbr şeye yaramadı gerçi 2 hafta boyunca kendi doktorum oldum resmn
dilekdilan Sevdaltun Merhaba parol kullanmani tavsiye etmem arastirdim gecenlerde bebek erkekse testesteron seviyesini düşürüyor.