dilekdilan Hanımlar merhaba 8 hafta 1 günlük hamileyim gecen hafta idrar testi sonucu idrar yolu enfeksiyonu olduğunu öğrendim antibiyotik dışında kullandığınız bişey var mı ve belimin sol aşağı kısmında geçmeyen bir ağrı var normal midir?
8cilek Günlük pedin üzerine iki yemek kaşığı sirke döküp koyun ılık su ve biraz sirke katıp yıkayın travazol krem kuluna bilirsiniz geçmiş olsun.