Merhaba anneler. 13 haftalık hamileyim ve neredeyse 7. Haftadan beri çok baş ağrım oluyor varmı sizde de böyle durum. 8 hastalıkken doktora gittiğimde bütün tetkikler yapıldı aslında normal dendi ama yine çok düşünüyorum çünkü sanki artarak devam ediyor. Birde yemeklerden sonra özellikle çok rahatsız oluyorum