minikoannesi123 Sultangazi hasekiye gidiyorum. Bu 3. Gidisim. Duruma gore 3-4 gunde bir veya haftada bir flan cagiriyorlar suanlik. Ne kadar ve ne sureyle emzirmem gerektigi hakkinda konustuk. Her gittigimde kilosuna bakiliyor. Olmasi gereken kilodaysa sknti yok ama kilo verdiyse eger mesela, ona gore gidisatta degsiklik yapiliyor. Gunde şu kdr emzirme bu kadar sağım yapmanz gerekiyor diye falan. Akliniza gelem her seyi sorabiliyorsunuz iste ya.