symag Kahveseverr dün sancım başladığında suya koydum. Evde açılmaya başlamıştı. Açılma güzel ilerledi . Doğumdan sonra eşim cikardi
Iscn Kahveseverr ilk doğumumda yaptım şükür 6 saate bitti doğumum 2. İçinde bekliyorum henuz sancılarım artmadı hastaneye yatış olunca koydurcam