Asel53 Kızlar iki gebeliği de aynı geçiren var mı kızımda o kadar güzel bi hamilelik geçirdim ki 9 ay gezdim tozdum şimdi 11 haftalık hamileyim ölüyorum bulantıdan ilaç almasam ayakta duramam öyle oluyorum 😢
Kukulikukuli12 Asel53 2.hamileliğim cok şükür rahatım. İlk 3 ayım benım kanama oluyor. Sonra düzeliyorum. Gez toz herşey serbest modu 😇
Seymoshh Asel53 ben 4 hamileliğimdede hiç bir sorun yaşamadım çok şükür öyle bulantı kusma vs hiç bir sıkıntım olmadı şuan 18+5 haftalığım karnım büyüyor sadece elhamdülillah hiç şikayetim yoj🥴
yarencaliskan Asel53 iki gebeliğimdede bulantıdan öldüm 🥲🥲🥲 oğlumda 9 ay çektim kızımda daha 20 haftalığız hala bulantılı
Sema166 Asel53 Çok güzel bir hamilelik geçirdim oğlumda ilk haftalar hariç ama o benimle alakalı bir sorundu daha sonra prenses gibi ne bulantı ne bi ağrı sızı ama bu gebeliğim de hem bulantı hem kusma aylarca sürekli heryerim ağrıyor midem çok kötü çok zor geçti ilk gebeliğim böyle olsaydı çocuk yapmazdım
Busra221 Asel53 bende 11 haftalığım ve 2nci hamileliğim. Bende senin gibiyim hatta arkadasımla konusrken 3 senede bünye bukadar değişirmi diyorum. Kızımda okadar rahat bi hamilelikti. Ama bunda 2 iş yapıyım hem yoruluyorum hem karnımtaş gibi oluyor. Zaten daha şimdiden karnım şişti eğilemiyorum resmen daha şimdiden namazımı oturarak kılıyorum 😭 ve bazen ayaklarım şiş gibi geliyor
Asel53 seizetheday ne güzel ya Allahım bende ilkte o kadar güzeldi ki doyamadım hamileliğe ama şimdi ölüyorum daha
Adapte34 Asel53 benim ilk hamileliğim berbat geçmişti 20 hafta hep kusmuştum eşarbımı bile çenemden iğneleyemiyodum tam 22 kilo almıştım kızım oldu şimdi ikinciye hamileyim bir kere ne istifa ettim ne midem bulandı ne de kilo aldım bu da kız her çocuk farklı nasıl geçtiğinin bi önemi yok
Asel53 Hurafedir ben inanmıyorum asla da ,, etrafımda ki herkes eğer durumun değişikse cinsiyet farklılığındadır diyor 😏
Hatice--- Asel53 kızım da baya sıkıntılar yaşadım hastanedeydim sürekli suan tekrar hamileyim şükür bir nebze daha iyiyim ilkine göre
Feyzabeyoglu Asel53 benim ilki cok iyiydi simdi ikinci ilk zamanlar hafif bulantım vardı geçti gitti Bu sefer de kizimla ev isleriyle uğraşmaktan zorlaniyorum😅