Kizlar 25 haftalik hamileyim. Sag adim attigimda pelvik kemigimde wsiri agri oluyor. Uzerine basamiyorum. Saga sola esnedigimde de ayni agri yine vuruyor. Sag kisimin sadece agrimasi normal mi bilmiyorum. 3 4 gun oldu normal diye dusunuyordum ama hayatimi zorlastirmaya basladi. Uzaninca problem yok lakin uzanamiyorum surekli 3 yasinda kizim var malum. Dinlensem bile ayaga kalkinca yeniden başliyor. Bu durumu yaşayan var mi? Korkmaya basladim iyice yarin ogleden sonra randevu aldim hayirlisi bakalim