Daisy0000 D-E Kraft onyx aldım (pusetli)çok memnunum. Babymall’ın mağazasından 4200e almıştım suan ne kadar olmuştur bilmiyorum. Şimdi baktım 8.323 olmuş
Churcill D-E ben 4baby aldım travel daha kullanmadım öyle pusetini kullanıyoruz şu an 3700 e almıştık
gamzee07 @D-E tredyol da bebek çeyiz sepeti var herşey içinde canım. Arkadaşlarım ordan aldı çok memnun lar 👍🏻✨fiyata göre kaliteli istersen oraya bak
Gayekaragoz Babymall dan ayrı ayrı araba puaet aldık. 6300e geldi kendi sitesinde bile daha pahalı. Prego 2026 smart fold
ranallci Yoyko 360 spin aldık Mayıs gibi 7200 e şuan kaçtır bilmiyorum. Fakat biraz ağır, Travel sistem düşünürseniz bakın derim