Sevilayyyy1 Kızlar 39+4 deyim doktor bebek daha fazla kilo aldırsa sezeryan olacağını söyledi ada çayı içmeye başlasam açılmam olur mu ?
Dilekonurr Sevilayyyy1 valla benimde kilodan kaynaklı pazartesi günü suni sancı ile doğumu başlatıcak adaçayı içmeye başladım ama doktoruma sordum ne alaka dedi :) ben gene de günde bi fincan içiyorum
Dilekonurr Honeybaby_ şuan 36+3 3550 di iki gün önce, 37 yi bekliyor ki prematüre olmasın diye zaten biliyorsun ultrasonlarda yanılma payı da var kim bilir kaç kilo bizim dana :)
Dilekonurr Honeybaby_ bende kontrol de galiba bu iş sezaryene doğru gidiyor hocam dedim, zorunlu olmadıkça sezaryen yapmayan bi doktor. Bana güven ben surdayım Pazartesi hazırlıklı gel dedi bakalım hakkımzda hayırlısı olsun
Honeybaby_ Benim doktorum da hurma ye dedi ama bugün okudum şekerden başka bişey değil diyor diğer doktorlar doğuma bir faydası yok diyende var hepsi başka konuşuyor
Honeybaby_ Dilekonurr Ahahaha evet yanılma olabiliyor sağlıklı olsunlar da sütleri içer büyürler inşallah❤️