Hayal02 Bugün 35+4 olarak doktor kontrolüne gittim doktorum cuma günü ciğer geliştirici iğne verdi iki tane önümüzdeki salı günü yani 36+4 iken alalım bebeği dedi çok heyecanlandım ve panik oldum sizin fikirleriniz nedir 🥹
tlhmrv Hayal02 36+5 de doğdu oğlum kuveze vs girmedi solunumu iyi olsun yeterki korkma .. şimdi ikinciye hamileyim oda 36 oldum sancım var yine erken gelcek riskli zmanlari geçtik Allahım izniyle tabi
Welcometomylife Hayal02 ben 36+3 te normal doğum yaptım. Öncesinde bende ciğer geliştirici iğne vurulmuştum. 3070 gr doğdu kızım. Çok şükür iyiyiz. 13 günlük oldu 🥰 hiç endişe etme. Belki böylesi daha iyi olacaktır. Sen kendini strese sokma bunu düşünüp. Onu kucağına alacağın ana odaklan 🥰🥰
Hayal02 AslanMerak peri5860 Şöyleki ilk bebeğimi 36. Haftada kaybettim ve ölü olarak sezeryan doğuma gitmiştim yani bu ikinci sezeryanım
peri5860 Hayal02 Allah rahmet eylesin 🙏 olumsuz düşünmeyin bu sağlıklı şekilde kucağınıza alacağınız bir doğum olacak inşallah 🙏
AslanMerak Hayal02 kilosu da iyiymiş bir sorun olacağını sanmam ciğer geliştirici de vurulmuşsunuz zaten
Bsrdmrblk22 Bende 36.cı haftada doğum yaptım suyumuz bittiği için 2400 doğru sizin kilonuz gayet iyi içinizi ferah tutun