Gozde_52 26+4üz yarın randevum var bende bebeişkom nasıl gelişimi nasıl çok merak ediyorum.. bence ideal kiloda sizin bebiş. Doğuma kadar 3.300 olsa çok iyi 😍
Süt,nesquik,muz,kaşar, karpuz bunları öneririm 🙏🙃 ben bu şekilde yiyiorum yarın bakacağız artık. 17-20li haftalarda hep 1 hafta daha ileri çıkıyordu haftası. Yediklerim yaramışsa hala 1 hafta önde oluşunu koruyordur:))