esmaaypnd rumeysaentt yağda da yenilebilir ama haşlanmış olarak yerseniz o zaman daha çok vitamin alırsınız yağ da bu vitamin biraz düşüyor diye okumuştum bir yerde
Bilge_11 Hamilelik boyunca hep tam haşlanmış yedim en fazla birkaç kez fire vermişimdir. Ama.artık gına geldi 1 gün arayla yiyorum 38 haftaya kadar geldim öyle 🤢
gamzecgr rumeysaentt istediğiniz gibi tüketebilirsiniz ben normalde de yemiyorum şimdi arada yumurtali ekmek ya da omlet yiyorum süt ve baharatla doktorum da illa zorlama yemek için dedi 21 haftaligiz bebelerim gayet iyi bır de tereyağı ile daha çok kokar süt kekik pul biber karabiber çırpın sıvı yağda pişirin kokmuyor o zaman
minnakkraker rumeysaentt yumurtayı krep yapıp öyle de yiyebilirsin dedi drum ben arada yağda arada krep arada pankek dönüşümlü yiyorum menemen domatesli falan.. haşlanmış yiyemiyorum en son kendimi zorladığımda kahvaltı masasına kustum ya 😞😂
Ceviz6550 rumeysaentt sürekli haşlanmış yumurta yemiyorum sebzeli yapiyorum omlet yapıyorum değiştiriyorum krep yapıyorum onun içine atıyorum yumurta yani o gün yumurta direk yemesemde yumurtalı birşey yiyorum yinede
Zeeynep1 rumeysaentt vala ben hercturlu yiyorum. Zaten her gün yemeye çalışıyorsun alacagin vitamini aliyorsundur.
Anneolmak58 Yağda da yenir elbet yeter ki yensin 😊 Haşlanmış yumurtadan aşırı tiksindigim zaman soğan maydanoz nane doğruyorum zeytin yağı pulbiber yumurtayı da haşlayıp doğruyorum. Tadı da kokusuda kamufle oluyor 😄
Azra41 rumeysaentt ay tiksindim hamileyken artık yumurtadan peynir karistirip içine yiyordum oda Bayrı ogurmeye başlamıştım sonradan da bıraktım valla. Kendi kızıma da hergun veriyordum artık oda ogurmeye başladı 😄 1 gün veriyorum 1 gün vermiyorum. Ama ben yağda yiyorum yumurtayı