Woman3535 İnternetten arattığımda Ataşehir hastanesini yazıyor ama aradığımda hastanemizden ayrıldı diyorlar nerde olduğunu da söylemiyorlar yakın zamanda giden var mı bu doktora ? Hangi hastane de çalışıyor bilen var mı
-monika Bende bugün Ercüment hocada detaylı oldum merak edenler için buraya da yazayım dedim çok iyi gerçekten aynı gün iki kez gittik her şeye baktı
sepselin eleber yüzünü mü fotoğtaf çekti acaba merak ettğimden sizi de rahatsız ediyorum kusura bakmayın☺️
eleber sepselin evet yüzünü üç kere ve saymadığım kadar bebeği beynini kalbini bacaklarını çok memnun kaldım parasını hak ediyor kibar anlayışlı dokotr