Kızlar bebeğim 21+1 de detaylı ultrasonda 435 gramdi doktor gayet iyi demişti,sonra 22+4 de 615 gramdi braz fazla almiş gelmişti sonra 23+5 de yani 8 gün sonra 692 gram çıktı sizce azmı almış,bu haftada bebeklerinz ne kadarlikti doktor gayet normal haftasyla uyumlu dedi son iki ölçümü ayrı ayrı iki doktor yapti oyzden mi az almış çıktı anlamadim.