36+0 dan merhabalar. Bugün kontrol günüydü. Gittim 20 eylüle gün aldık. Nst e girdim. Az bi kasılman var dedi. Bebek ultrasonda 37+6 çıktı. 3100 gr. Eve geldim gelelim belimden kasıklarıma bi ağrı var ve karnım çok sert. Ara ara gelip gidiyor. Bu yalancı mı gerçek mi anlamıyorum.