Mihfa41 aslında ortalama kiloma baktım yorumları okudum doğum şişliği de oluyor. Bir beden büyük aldım zaten cırtlı istediğin kadar sıkma durumun var. Olmama şansı yok l aldım ben 67 kiloyla ilk zaman kavuşması bile sonra şişlik geçince yarıya
kadar bile cırtladım hem çıkarmak kolay oluyor ben giyilir korse sevmiyorum giy çıkar vs zor oluyor