Karnın çıkana kadar istediğin pozisyonda uyuyabilirsin hiçbir sakıncası yok,karnın büyüdükçe zaten yüz üstü yatamıyorsun,sırt üstü yatınca da nefes alamıyorsun ki zaten tehlikeli. O yüzden şuan doya doya döne döne uyu,hatta bizim yerimizi de uyu. Zira 38. Haftadayım yanlarım çürüdü aynı pozisyonda uyumaktan😫