Cansu-Bade bildiğim kadarıyla zaten yüksek tansiyondan dolayı hastanede yatıyordu bebeğinin kalp atışları zayıflayınca doğuma alıyorlar doğum bekliyormuş doktorları zaten ciper geliştirici falan yapmışlar öyle anlatıyordu ama üzüldüğü için çok ayrıntıya girmedim ancak arkadaşım gebeliğini öğrenmeden önce ağır radyasyona mağrus kalmıştı o yüzden o bebek çok mucize bi bebek içinizi eahat tutun ona bir şey olmadıysa rabbim sizede yardım eder onu karuyan Allah sizide korur içiniz rahat olsun 🌺