merii10 bugün kontrole gttim yeni 17.haftaya grdik doktor plesentada kist var ama önemsiz dedi kendi doktoruma değil başka bı doktora muayene oldum ve soru bile sordurtmuyrdu fazla acklama yapmadı aranzda bu durumu yaşayan varmı