nhrbsr hareket azalması değil aslında hissediyorum ama yavaş yavaş hareket etmeye başladı gibi hissediyorum böyle ağır çekimde gibi 2 hafta öncesine kadar baya yavaş .. yarın kontrolüm var sorucam ama aynı şeyleri yaşayan varmı merak ettim..
Byzguclu nhrbsr bende aynıyım 38+1 iki gündür özellikle çok az hareketleri hatta bugün hiç tekme atmadı. Deli gibi sarsıyorum tatlı yedim yemek yedim on dk sonra çok çok az bi hareket etti
Mine9166 nhrbsr 37 deyim benimde hareketi azaldı artık öyle sert tekmeler atmıyor ama ayağını falan dayiyor onu hissediyorum arada da hickiriyor
Byzguclu Mine9166 hıçkırık dediğiniz şey böyle tık tık atıyor karnımın altında ama ne eli ne kolu bişey yok sadece tık tık öyle değil mi
nhrbsr iyi bari ya benim 2.gebeliğim ama kızımda nasıldı hiç hatırlamıyorum demekki normal yarın detaylı öğrenirim inşallah sağlık durumu iyidir hepimizin bebişlerinin insan tedirgin oluyor .
Dogan-ca29 Byzguclu valla bunu bende merak ediyorum her doktora gitmemde unutuyorum sormayı… Nabız desem değil hareket desem değil ritmik bir şekilde atıyor nedir buu 😃😃
Byzguclu Dogan-ca29 bende hıçkırık olduğunu zannediyorum başka bir şey olamaz yani ama çok tatlı oluyor olunca da 😂
Mine9166 Byzguclu 😀 sağlıklı gelistiklerinin bir gostergesiymis o sert tekmelere o kadar alışmıştım şimdi böyle olunca arada tedirgin oluyorum
nhrbsr Aynenkanka yaa bende korkmaya başladım aslında inceden böyle sızı şeklinde agrılarım oluyor ama yalancı sancıdır diye çok önemsemedim 2doğumum olacak çünkü az çok sancının agrısını biliyorum yarın bakalım bana ne diyecek dr.