Bcandan sigaraya tek kelime ile aşığım, yenidoğan hemşiresiyim ve benden oluşacak evladıma bu kötülüğü yapacak kadar vicdansız ve merhametsiz bir insan değilim. hamile kaldığımı öğrendiğim gün bıraktım ki hamile kalmadan bırakamadığım için çok pişmanım.Bebeğimde bi sıkıntı oluşmadı diye kendini rahatlatmalar doğduğunda belki yok ama iki üç yıla kadar kendini göstermeyeceğini nereden biliyorsunuz? İnşallah olmaz ama bu riski nasıl göze alabiliyorsunuz? 10 yıl boyunca günde 2 pakete yakın sigara içerdim bazen 2 paketi bile geçerdi kocamdan bile yakın derdim ben sigarayı seviyorum aşığım sigaraya derdim. Ama herşey kafanızda lütfen bedeninizde ki miniğe bu kötülüğü yapmayın , Rabbim evlatlarımızı korusun sigara kullanan anne adaylarına bırakmayı nasip etsin.