DuygucamM ben hep normal istedim ama korkuyordumda yalan yok 🙈doktorum bebegimin kilolu oldugunu hala kanala fusmedigini beklersek dahada kilo alacagini zorlanacagimi soyledigi icin sezeryana yoneldim valla korktugum kadar yokmus herkese oyle diyorum bele yapilan igne korkutmasin sizi elime acilan damat yolu daha cok acidi bele yapilani hissetmedim bile diyebilirim uyusma basliyor hemen ayagini kaldir dediler kaldiramadim uyusmus his asla yok doktorum geldi onlugumu giyip bir iki dokunus yapacagim hissedecekmisim bakalim dedi ben giyinsin diye beklerken bebegimin sesini duydum o derece hissetmiyorsunuz ameliyat sirasinda basinizi fazla oynatmayin sag sola bas agrisi olmasin dendi dikkat ettim ona midem bulanir gibi oldu serume igne yaptilar hemen gecti o kadar guzeldiki herseye sahit olmak narkozun etkisi gecerken dikis yerlerimde sızlama oldu cok normal elimizi kessek sizlar bazilari dayanabiliyormus ben dayanmak istemedim bebegimi emzirmek ilgilenmek istedim agri kesici talep ettim serume igne yaptilar azaldi agrim direk kahve ictim dogumdan sinra bir iki kez sukur cekilmeyecek agri yok ilk tuvalete cikislar biraz sancili rahim normale donmeye calisiyor ne sekilde dogum yapsaniz bu olacak ekstra korkulacak hicbirsey yok gercekten yine olsa yine secerim diyebilirim doktor da onemli sizi sakinlestirmesi ilgilenmesi guleyuzu ben o konuda sanli olanlardandim 😊 mesaji gec gordum bebekli bir hayat var artik malum :) kusura bakmayin umarim kolay agrisiz bir dogumla evladiniza kavusursunuz 💜