Merhaba kızlar 7+3deyim şükür bebek gelişiyor.Kalp atışı da var. Lakin Keseden büyük kanama alanı var.Öğrendigimden beri kanamam vardı.Kese şekli düzgün değil falan demislerdi.O kadar çok kanmam olduki hasta bezi taktigim bile oldu.Progestan içiyorum günde 3 kere 3/4kere falanda pruloton iğne yapıldı . Öğrendiğimden beri yatyorum hala düşük riskim devam ediyor.Düzelirmi düzelirse ne kadar sürer ne zaman ayağa kalkabilirim bir fikri olan varmı.Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.