Samye18 valla en son 32.haftada gittim bir kaç gün önce bir ay sonra gel dedi🧐 bir ay sonra 36haftalik olacagim sonrasında ne sıklıkla çağırır bilmiyorum daha nstye de girmedim. Gerçi ikinci bebeğim bu ilki normal olmuştu bunu da normal bekleyeceğiz dedi ondan belki erken cagirmiyor