Ceferovs07 Kızlar doktorum 2 hafta sonra gel çatı muayenesi edicem dedi aşırı korkuyorum. Aslında doktorum korkmana gerekçe yok dedi. Aşırı korkulu bi şey mi. Normal doğum yapmayı aşırı istiyorum ama çatı muayenesinden korkuyorum🥲
Sahdormommy Ceferovs07 ben ilkte korkmuştum kasmıştım kendimi acımıştı ama kasmazsan acımıyor canım sonradan tekrar bakıldığında Dr iki parmağı ile bakıyor zaten
Bahar2828 Ceferovs07 valla herkesin bünyesi bir değil benim canım çok azdır acıya dayanamam beni çok korkuttular ama hiçte öyle olmadı doktorum zaten başında beni rahatlattı sonrasında da kasmadım canımda yanmadı
Ygmrcylin Ceferovs07 kız hiç bir korkusu yok o kadar abartıyorlar ki çatı muayenesini ben geçenlerde oldum aniden gittim açılma varmı dıye baktılar , bu hafta da doktorum tekrar bakacak sdce kasma normal ilişkiye gırer gibi düşün aynı sey
Sahdormommy Ceferovs07 aslında çok değil cnm kastığımız için acıyor afedersin bir ilişkiden daha basit sistem