Elo__35 11.haftadayim . Geçen hafta kanamam oldu pihtili iğne ve progestan fitil kullandım devam ediyorum . Bu aralar baş donmesi , üşüme, ayağa kalkınca nefes darlığı ve hafif kasik ağrısı çekiyorum, salı doktoruma gorunecegim kansızlık belirtileri gibi :/