Merhaba ☺️ 30.haftadayız ama oğlum bir türlü yüzünü göstermek istemiyor sanırım 😀 Hastanede çalıştığım için 2 haftada bir doktorumun yanına uğrayıp , bu sefer olacak , görücez bence umuduyla girip , elleriyle yüzünü kapayan bi afacanla karşılaşıyoruz 🤭
Sizin bebişlerde durumlar ne ? Kaçıncı haftada yüzünü görebildiniz ?