Havvaa93 Kızlarr karnımın alt kısmı ağrıyor bebeğim normalde çok harket eder ama bu gün hareketlerini çok derinde hissediyorum. Ve rahmimde hissediyorum oturduğumda hareketlerini. Alt karnım kasık bölgem acıyor resmen yaşayan var mı?
Ask-bebegim Havvaa93 benimde o haftadan başladı 28 +4 olduk hala aynı canım bende dün doktora gittim baş aşşa dönmüş. Herşey yolundaydı sadece kasık ağrım olduğu icinrahim ağzında 2cmymiş normalde bu haftada erken kısalmış 4 olması gerekiyormuş 2 gün yat ağrılar geçmezse gel bı bakalım dedi nst bağlarız ağrı sancı çıkmazsa sorun yok demektir dedi
Ask-bebegim Havvaa93 korkma canım belki baş aşşaya döndüğü için sende öyle hissediyorsundur doktor daha döner ileriki haftalara kadar dedi çünkü