Elifaaksoyy kaç haftalık olduğunu okudun demi. Eger böyleyse serklaj yapilamasi gerekmiyo mu? Ben burda doktora git diyorum dogru düzgün okuduysan. Bide acıklık var demis. Benimde basimdan gecti bu aciklik. 17 haftamdan beri serviks uzunlugum düsmedi diye serklaj yapilmadi