Masal-10 Kızlar başlıkta da belirttiğim gibi oturup kalktıkça kasığım ağrıyor . 20+4 haftalık bebeğim . Acaba bu şekilde ağrı çekip geçen var mı ? Otururken sıkıntı yok yada yatarken böyle karnım kıvrılınca oturup kalkınca oluyor 😥
gamzecgr Masal-10 karnınız büyüdüyse normal benim de 21 haftalık ama karnım kocaman oldu yatıp kalkarken sağa sola dönerken kasıklarım batıyor ama normal enfeksiyon yoksa
Cansel76 Masal-10 benim de enfeksiyonum var ama idrarda yanmam falan yok kasıklarda kasılma olduğunu söyledi doktor bugün başıma bi iş açmasa bari
Masal-10 xbebegimx Kasık bölgemde canım ya durup dururken değil sadece yön değiştirirken idrar yolu enfeksiyonu vardı ilaç kullandım geçti yine başladı heralde 😥 yaparken ağrı yok ama
Masal-10 gamzecgr Valla enfeksiyon için ilaç içtim geçmişti canım yeniden başlamadıysa büyümeden heralde teşekkür ederim cevabın için 🙏