Kizcelerimmmmm yani 34+2 de 2800 benimki 37+2 2800 dü şimdilik evet senin bebiş böyle devam ederse toplu olucak sezeryan olabilir ama belli olmaz tabii allah korusun gelişimde durma kilo alalama farklı bir sorun olursa kilo almaz erken bile doğabilir sağlıklı olsunda sezeryan normal önemi yok