Şeker testleri oluyor evde yapıyorsunuz banada doktor bir hafta diyetle takip et dedi amniyon sıvısı fazlaymış buda şeker veya yataktan oluyormuş sabah aç karnına ölçüyorum tok karnına ölçüyorım öğlen aç karnına tok karnına akşam aç ve tok karnına en son yatmadan birdaha ölçün dedi böyle açlık 90 üstü olmicak tokluk 140 geçmicek dedi meyve yedim tatlı yememeye daha çok dikkat ettim pilav makarna kestim biraz biraz etkisini gösterdi