066 Bugün 20 haftalık olduk dokto kontrolünde 20+6 dedı doktor sıkıntı olurmu arkadaşlar yaa lütfen bırsey deyın
Belginylmz 066 Birşey olmuyor bnde 1 hafta onde inde gidiyir doktoraa sordum bı sknti olmaz dedi sadeec erken doğum okur dedi haftası ileri olduğu icin