Beklemede… 7 gün kala erken gebelik testi yaptım silik çıktı. Dün akşam başka bir erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Bel ağrım ve sürekli regli olacakmışım gibi bir hal vardı. Bugün daha hafifledi. Galiba negatif :( regliye 5 gün kaldı bekliyorum ne olacak.