Kızlarr sezeryan için 12 eylüle gün aldık 🥳 son 1 hafta. Var mı haftaya doğumu yakın olan 😇
Sera4 Evet 12 Eylül benimdeee 🫶🏻
Sera4 uygulamaya göre son 12 gün gösteriyor benim de😊sağlıkla geldin minikler🐣🥰🌸
Sera4 😂yarın doğumum inşallah güzel geçer 38+4 oluyor en son 3.200 kilosu pazartesi
Kaç haftalık olacak doğumunuz ? 14 etlül benimde
Aleyna1461 38+3 🤗 sizin kaç olacak
buseulg aaa ne güzel inşallah sağlıkla alırız bebişlerimizi 💜
Aasli-342874 azcık kalmış ☺️ inşallah 💚
262223-- hayırlı doğumlarınız olsun en heyecanlı zamanlar 🥰
buseulg amin inşallah canım tüm bebekler sağlıkla kavuşsun annesine 🤲🏻💙