Kizcelerimmmmm benimde aynı şekilde 36 haftalık kilosu 3352, şeker takibine başlattılar ve doğum daha erken olabilir sezaryen olabilir vs dediler, sizin için ne yorum yaptılar normal ya da sezaryen gibi yorumda bulundular mı? ben normal doğum istiyorum o yüzden biraz tedirginim açıkçası..