umudum23 Yarin sabah 8.30da sezaryenim var hem cok sevinçliyim hemde korkuyorum dualarinizi eksik etmeyin nolur
Papatya_kokuyo5 umudum23 saglıkla evinize dönersnz inşallah canım kaç haftalıksn darısı bizim başımıza günleri sayıyorum gün geçtikçe korku heyecan hersey içiçe😂😂
Prens_prenses777 umudum23 korkma ne güzel işte bugün aynı bedende son gününüz rabbim sağ salim kucağına dA alıp evinize gitmeyi nasip etsin İNŞALLAH 🤲🥰
yarencaliskan umudum23 çok güzel geçicek korkulacak birşey yok canım :) sağlıkla kavuşun bu gece iyi bir uyku diliyorum 🥰
defnezumram umudum23 benimde 18inde bende böyle post açacağım Allahın izniyle. Rabbim bi çırpıda kurtarsın sağ sağlim kavuşursun inşallah yavruna sonrasındada çabucak toparlanmak nasip etsin rabbim 🤲🏻🤲🏻❤️❤️