gokcemeeric Cinsiyetimiz %95 kız dedi doktor 😍 Değişme ihtimali var mı sizce ? 14+5teyiz 2 gün önden gidiyor dedi doktor yani 15 haftalık
Mevlude_Sahin gokcemeeric Bende 14+4 de acil doktorundan öğrendim, erkek dedi doktor. Rabbim günah yazmasın 1 oğlum var ama sanki kız hissediyorum. Oğlumda eminim hep oğlum olacağını oğlumu benimsemiştim ama bilmiyorum işte detaylıyı bekliyorum ya da 18 haftayı falan o zaman kendi doktoruma gidicem
Deletedmom_85 yenibirannis ay bende 2 doktor kıza benziyor dedi diye kız bu bebis diye herkese söyledim degisebiliyor mu sahiden 🥲 korktum simcikk siz ne hissediyordunuz peki? Gerçi bende aşırı kız hissediyorum ama
Tugba2617 Hatice_123456 sizde bana erkek demistiniz🥰 doktorum 80% ihtimalle erkek dedi, siz ne dusunuyosunuz ?
Mylittlemermaid İlk kızımda doktor yüzde 90 erkek demişti 13. Haftada 16. Haftada kız olduğunu öğrendik , şimdi de 13. Haftada kız dedi doktorumuz ama ben bir kaç hafta daha bekleyeceğim Alışveriş için 🙈
Cyln00 gokcemeeric senle aynı bebeklerimizin günü 14+6 yım ☺️ banada kız dendi ama asla emin değilim dedi yarın gidip tekrar öğrenmeye çalışıcam bende ☺️