Merhabalar güzel anneler, kan değerlerim hamd olsun cok güzel. Kan verdigimde sekerim icinde baktırıyorum sürekli. Dün kadın dogumcuda kontrolüm vardı degerlerin güzel dedi. Neden seker yüklemesi yapıldıgını anlattı vs. Seker yüklemesi icin illede yaptır demedi sana kalmıs istersen 75 gr yapabilirsin dedi. Sonucları atarsın bakarız dedi duruma göre cagırırım dedi. Cok ikilemde kaldım ben sizlerden fikir almak istiyorum, degerlerim güzel ailede de seker hastası yok bu arada onuda belirteyim 🙏🏻 degerli yorumlarınızı beklıyorum 😌