Kızlar ben 3 günde 1 Proluton iğne vurunuyorum yeni başladım ilkinde hiç hissetmedim ama 2. Vurunmamda baya ağrı oldu yarın iğne vaktim geldi şimdiden onu düşünüyorum iğne yağlı olduğu için sanırım vurundukca ağrı yaparmış orda ki kadın öyle dedi aynı taraftan mı vurunuyorsunuz siz