Merhabalar ben 35 haftalık hamileyim ve dogum anını nasıl anlıycagmı bilmiyorum su gelmeden önce bi şey hiss edilirmi ya suyum gelmezse.? Nişanda her kesde gelmiyormuş. Ara sıra regl sancısı gibi aşagılardan bi acı giriyor öyle bi şeymi.? Bi kaç gündür de karnımda bebek haraket ettikçe oluyor galiba spazm tutulma gibi garip bir şey