Marimari Neden buzlukta süt depoluyoruz? biliyorum ki fazla süt memede mastit yapıyor. Bunun için sağmak lazım. bebiste duzenli emiyor yani hep göğsümüzden içiyorsa buzluktaki sütlere ne oluyor acemi anne düşünüyor🙋🏼♀️
esnyz14 Marimari Ben dışarı çıktığımda kullanıyorum şahsen. O yüzden dışarda kullanmak için süt sağıyorum 😊
kadertugrul7 Marimari buzluga hic koymadim ama gece bazen cok zorlandigimda sagdigim sütü veriyordum fazla bekletmiyordum sagdigim sütü gün icinde kullaniyordum
Ceviz6550 Marimari süt kesilebiliyor bazen yada dışarda kullanılabiliyor benim çocuğum sarılık olmuştu hastaneye götürüyordum ben sürekli
kadertugrul7 Marimari evet malesef benim cok aşırı yara olmuştu ilk zamanlar krem kullaniyordum surekli sür yıka yapmak zorunda kaliyordum daraldigim zaman onu veriyordum