ozgetumer Haftada folik asiti bitirdi doktorum REGENESİS Multivitamin e başladık. Siz ne zaman bıraktınız folik asiti kızlar?
Churcill ozgetumer ben folik asit olarak regenesis kullanıyordum 😂 bence bırakmış sayılmazsınız. 12. haftada bıraktırıyo genelde doktorlar. Aslında bırakmak da değil bence sadece ilaç değişiyo vitaminlerin içinde yine var folik asit
ozgetumer Çok teşekkürler elenatal duyuyordum herkesten vitamin olarak ama benim doktorum bunu önerdi buna başladım bakalım